Навряд чи хтось сперечатиметься стосовно того, що нинішній футбол потребує чималих фінансових ресурсів. Без них він просто-таки неможливий. І аматорський також. Його розвиткові за непростої ситуації, мабуть, важче у рази, аніж його професійному братові, що увагою, як правило, не обділений. Як у такому випадку функціонувати любительському осередку, де і у який спосіб вишукувати копійчину, на що сподіватися? Аналогічні чи пов’язані із цим питання залишаються нагальними упродовж сезону і потребують ледь не щоденного вирішення.
А витрати, до слова, повірте. Чималі. Навіть за самими скромними і часто вже приблизними підрахунками обласна футбольна команда обходиться на рік у кількасот тисяч гривень… Тож життєдіяльність таких колективів, в основному, - справа самих колективів та їх очільників. У наших реаліях так буває найчастіше. Тому кожен виживає як може – збираючи з миру по нитці, вишукуючи резерви, прохаючи або сподіваючись на увагу.
Нинішнє фінансове благополуччя команд, зазвичай, справа рук бізнесових структур, приватних підприємців чи просто людей небайдужих. Як тільки їх за їхню жертовність не величають – меценатами, доброчинцями, різного роду спонсорами, тощо. Яких тільки слів вдячності заслуговують вони. Зауважимо, цілком заслужено. А чи багато ми з вами, пересічні уболівальники, знаємо про таких добродіїв, особливо тут, на регіональному рівні. ЯК часто задаємо собі запитання про те, які саме чинники і чому заставляють їх спрямовувати свої погляди на футбол і підставляти йому плече допомоги?
Сподіваємося «Матчу» бодай частково вдалося заповнити своєрідну футбольну нішу із раніше незнаного. Нехай на мить, але спробувати зазирнути за лаштунки і познайомитися з важливою складовою та дещо іншою стороною у розвитку гри мільйонів якраз на місцях. Для цього ми запросили до розмови Тараса Гурика – директора компанії UTeam, яка з цього сезону опікується Івано-Франківським «Тепловиком»
Компанія UTeam – це інтернет-сервіс провайдер Івано-Франківська, який успішно працює на ринку інформаційних та телекомунікаційних технологій з 2007 року. Основна мета компанії – побудова міської та регіональної багатофункціональної мультисесійної мережі, що дозволить користувачам отримувати, окрім найякіснішого доступу до Всесвітньої мережі Інтернет доступ до аудіо та відео контенту з локальної мережі, IP-телефонії, обліку файлами, ігрових серверів.
UTeam в перекладі на українську означає «твоя команда». І її очільник власним прикладом у відповідності до філософії компанії наче звертається до кожного франків ця: «Тепловик – твоя команда, підтримуй її та уболівай за неї!» Власне Тарас Зіновійович виявився, як і відомий слоган його структури (UTeam – Інтернет доступний всім), настільки ж доступним, комунікабельним та доброзичливо налаштованим до діалогу Наша увага, як і саме спілкування, схоже його щиро зацікавила. Розповідав він з інтересом, але просто і доступно водночас, був достоту відкритим, принаймні у питаннях суто комерційних, настільки це було можливо. При цьому не цурався гострих запитань. Навіть відповідав на них по своєму оригінально, подекуди з гумором.
І нехай охочий до сенсацій і ласий до такого штибу публікацій читач чи уболівальник не знайде у його словах відповідей на те, що його цікавить: «що і як», «де і скільки», «про виплати і преміальні», «про ціни і трансфери» - не біда. Спільно ми свідомо уникали цього, щоб не створювати зайвого ажіотажу. Та все ж, гадаємо, старалися недаремно і матеріал вийшов доволі пізнавальним. То ж слово нашому співбесіднику…